מידע מיקצועי
חזרה לאתר>

כיצד לחבר בקר PS4 ל- Apple TV

אם אתה הבעלים של פלייסטיישן 4, כבר יש לך בקר אלחוטי DualShock 4. בשילוב עם Apple TV שלך, אתה יכול להשתמש בבקר Sony שלך כדי לשחק במשחקי Apple TV, כולל אלה המוצעים עם מנוי Apple Arcade.

אילו בקרי פלייסטיישן תואמים ל- Apple TV?

החל מינואר 2021, רק בקר ה- DualShock 4 המיועד לפלייסטיישן 4 תואם למכשירי אפל כמו Apple TV, iPhone ו- iPad.
אם יש לך פלייסטיישן 5, אינך יכול להשתמש בבקר DualSense המעודכן עם Apple TV שלך.
יש לקוות, סוני ואפל יכולות לפתור את חוסר התאמה זו בעדכוני תוכנה עתידיים. זכור כי ה- DualSense עשוי לדרוש עדכון קושחה באמצעות קונסולת פלייסטיישן 5 לפני שהוא יכול לעבוד.

לעת עתה תצטרך להשתמש ב- DualShock 4 (או בקר אלחוטי אלחוטי תואם אחר) בכדי לשחק כותרות Apple TV באמצעות משחק הגיימפס

סנכרון את DualShock 4 שלך לטלוויזיה של Apple
ההתאמה היא תהליך פשוט מאוד, ו- Apple TV ו- DualShock 4 שלך צריכים לזכור את הגדרות ההתאמה שלך לפגישות עתידיות. הדבר הראשון שתצטרך לעשות הוא להעביר את הבקר למצב זיווג.
לשם כך, לחץ והחזק את שני לחצני השיתוף וה- PS בבקר שלך בו זמנית עד שמחוון ה- LED מתחיל להבהב. (זה נראה בחלק האחורי של הבקר ולוח המגע בדגמים מאוחרים יותר.) ברגע שאתה רואה את האור המהבהב, יש לך 20 שניות להתאים את הבקר שלך לפני שהוא חוזר למצב שינה.
Apple TV Settings Menu


ב- Apple TV, עבור אל הגדרות> שלטים והתקנים> Bluetooth. בחלק העליון של המסך תחת "המכשירים שלי", תראה רשימת מכשירים שכבר התאימה. מתחת לזה תחת "התקנים אחרים", אתה אמור לראות את בקר ה- DualShock 4 שלך.

בחר את DualShock 4 והמתן לסיום ההתאמה. ברגע שהנורות בחלק האחורי (או הקדמי) של ה- DualShock 4 מפסיקות להבהב ו- Apple TV מדווח כי הבקר "מחובר", אז אתה מוכן להתחיל לשחק בכמה משחקים.

Pairing DualShock 4 with Apple TV
אתה יכול לטעון את הבקר שלך בזמן שאתה משחק באמצעות חיבור מיקרו USB המחובר לכל שקע USB 5V. אינך צריך להשתמש בכבל שהגיע עם הבקר שלך. זכור שאם אתה מחבר את הבקר ל- PS4, הוא יתאים אוטומטית למסוף זה (ויתנתק מה- Apple TV).

אתה יכול לבטל ידנית את ההתאמה של הבקר שלך על ידי מעבר לתפריט Bluetooth ובחירת ה- DualShock 4 שלך ואחריו "בטל את ההתקן של ההתקן."
בעיות ידועות עם DualShock 4 ו- Apple TV
למרבה הצער, יש כמה בעיות מתועדות היטב עם Apple TV ו- DualShock 4, אם כי לא ברור אם בעיות אלה משפיעות רק על תיקונים מסוימים של החומרה. אנשים רבים מדווחים כי ה- DualShock 4 מתנתק במהלך השימוש ללא סיבה, וללא מילה של אפל או סוני על התיקון.
אם אתה נתקל בבעיה זו, אין פתרון אמיתי. ייתכן שתרצה לנסות להפעיל מחדש את Apple TV שלך, שתוכל לעשות על ידי משיכת התקע (תן לו עשר שניות), או על ידי לחיצה ממושכת על לחצני התפריט והבית בשלט הרחוק עד שנורת הסטטוס של ה- LED מהבהבת בחזית היחידה .

בזמן המשחק, ודא שאתה לא סטה רחוק מדי מהטלוויזיה של אפל ושהיחידה לא מוסתרת מאחורי שום דבר שעלול לגרום להפרעות. אם אתה חושד בהפרעות אלחוטיות מהתקני Bluetooth אחרים, נסה להעביר את המכשירים האלה כדי לראות אם הבעיה נפתרה.
עכשיו שחקו כמה משחקים
בין אם יש לכם את 4K Apple TV ובין אם לא, תוכלו ליהנות מכמה משחקים מעולים עם בקר פיזי מלא. זה מקל הרבה יותר על השליטה בפעולה על המסך.

לרכישה של בקר ל ps4